2024. április 14., vasárnap

Most 4 keréken,de hamarosan 2 keréken

Én szombaton este értem haza Mohácsról 440 km pipa.Ma reggel Laci jött értem egy újabb 400 km-re,így taliztunk is,mert amúgy nem tudnánk megtenni ha nem tartana velem...

Mindig segít nekem Laci a Dédimamám meglátogatásában.Olyan helyen van az Otthon,ahová körülményesen jutnék el autóbusszal így kocsi kell....

És útközben egy kegyhelyet is megnéztünk ami már tervben volt,de vagy esett az eső,vagy sár volt,vagy nem volt rá időnk.....és ma ragyogó időnk volt,így megnéztük.

Csodás a hely!

Érdekességekkel.1700-as évekre nyúlik vissza a hely története....

Gyújtottunk gyertyákat....


A kápolna csodaszép és a környezet is ahová épült.




Na jó,megettük.és pont.Ne kérdezz,ja igen ilyenkor nincs vacsi se!

A kedvenc éttermünk ez a csárda,és már törzsvendégek vagyunk.

A Fa ahol ültünk:könnyezett,minden vizes volt.

Picit mi is szomorúsággal tesszük meg az utat,az én-Gy-szüleim sírjához mentünk,friss virágot is vittünk....


Hazafele nagy beszélgetések voltak és vagy 100 motorossal találkoztunk az úton,
Ja,hogy még nem mondtuk?
Igen,motorozni fogunk,hamarosan!

A jogsit Laci teszi le,a kormány itt is az Övé lesz,de a navigáló továbbra is én leszek.
És megbeszéltük:lesz rőla egy külön blog.
A nevét még nem tudjuk,de hamarosan jelentkezünk 2 keréken is!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése